Rabia4747 bende ilk çocukta neler dedim ama şimdi 2.çocuğum 40 günlük olacak🙂 geçiyor hepsi inan dönüp baktığında ya zaman ne kadar çabuk geçti diyorsun. Alışık olmadığın yorgunluk, yeni bir can bakması gerçekten kolay değil rabbim yardımcınız olsun. Sabırlı ve sakin olun geçici bir süreç olduğunu bilin. Dünyaya yeni gözlerini açtı miniğiniz adapta olmaya çalışıyor yardımcı olun💜 yarım saat 1 saat varsa yakınınız bırakın bi hava alın inanın çok iyi gelir