Ben her zaman masaj yaptırmak istemisimdir, eşimde anneler günü hediyesi olarak beni masaja göndermek istiyor. 350 tl imiş iyi bir yerde. Maddi olarak zengin değiliz ama çok şükür eksiğimiz de yok. Masaj 1 saat sürüyormuş ama 350 TL ona versem mi vermesem mi çok kafam karıştı 😄 bir yandan git rahatla diyor, diğer yandan o kadar para verilmez diyor. Siz olsanız ne yapardınız.
Not : biliyorum Allah başka dert vermesin 😄