Birkaç gün öncesine kadar iyiydi. 2 hafta önce atak haftamızdı zor geçmişti tam atlattık dedik her şey düzene oturmuşken 2 gündür sürekli mızmız ve bugün de sürekli ağlıyor. Uyuyor ağlıyor uyanıyor ağlıyor oynuyor ağlıyor yürüteçte mutluyken birden ağlıyor. Biryeri mi ağrıyor diye calpol verdim yine aynı devam. Anlayamadım çıldırmak üzereyim bir lokma yemedim bi uykusunda 2 saat uyurdu şimdi yarım saati zorluyor. Kabız değil dişleri de kabarık değil başka bir şey aklıma gelmiyor