Gunesinannesii Kevserzehra benim bebeğim 2 aylıkken 4700 dü 3. Ayda 5350 şuan 4 aylık ve 6 kilo 3. Aydan sonra kilo alımları yavaşlıyormuş 500 ve üzeri alıyorsa iyidir 🌺
Sumeyyecoban Kevserzehra valla canım benimki mama da alıyor emiyorda ona rağmen 5500 gayet iyi dedi ebe
OnurToprak Bende merak edıyorum yarın 3 aylık olacagız. Gecen ay 4735 ti. Dr ne dedı kac gr almalıymıs
Kevserzehra meltemineLduru sinirdayiz yani. Uzulmeye basladim. Meme reddi yasiyoruz gönüllü emmiyor. Bi emse daha cok kilo alacagina inaniyorum
meltemineLduru Kevserzehra 3 . Ayda benm kzmda 600 gr aldi normal dedi . Zten attk yavaşlycak kilo alimlari . Bende meme reddi yasadim ara ara yasiyorumda
Gyed Kevserzehra benim kızda 3 aylık 26 nisan doğumlu nerden baksan 1 ay toplamda meme reddi yaşadık sağdım kaşıkla verdim hoplara zıplaya emzirdim 6 kilo şuan ama emseydi düzenli eminim daha iyi olurdu cani sağolsun yapacak birşey yok
Kevserzehra Sumeyyecoban zaten 2700 dogdu. Anca 3 aya kadar 5 kg olabildik. Meme reddi yasiyoruz gonullu emmiyor zorla ayakta emziriyorum
hiranr19 Kevserzehra bnm ki 2 aylik oldu dun kontrolde kizimda 600 gram almis 1 ayda bana doktor iyi demisti
gozdearas Kevserzehra 3.ayda yavaş yavaş kilo alımı düşebilir bizim de 600 gr almıştı doktor artık öyle 1 kilo almasını beklemeyiz her ay demişti