Masall_moms01 doktorla da epilasyoncumla da konuştum yaptırmanın hiçbi zararı yok ama regl olmaya başlamadan hormonlar düzelmediği için tam olarak seansların çöpe gider dediler. Hiçbi faydası olmuyormuş, ben yine de yaptırdım ama gerçekten bi faydası yok