Halilyunusunannesii Bir hafta önce doğum yaptım dış dikişlerim açılmış iğne gibi sert şekilde batıyo napmam lazım?
Sblatc Halilyunusunannesii batmasının sebebi iyileşmeye başladığı için olabilir benimde öyle oldu. Batması normal diye biliyorum
Mrs_Mert Halilyunusunannesii iyileşmeye başladıktan sonra benim de batma olmuştu. İpin ucu uzun kalmış biraz doktor görünce kendisi demişti direk bu batar keselim diye. Sonra bi şikayetim olmadı kontrole gitmenizde fayda var yine de
Halilyunusunannesii Sblatc yaa teşekkürler inşallah öyledir çünkü tekrar gidip dikiş attırmaya korkuyorum