ebruyldzzz Geceleri sadece meme veriyorum ağlamıyor fakat gündüz meme ve mama verince mamdan sonra yine ağlıyor. Emzik veriyorum bende ardından. Göğüsümden hiç düşmüyor gündüzleri o yüzden göğüslerim dolmuyor. İlk frisolac veriyordum günde 3 defa versem yetiyordu ve tok tutuyordu sanırım çünkü 3 saat atıyordu. Şimdi Hipp kullanıyorum saat başı acıkıyor resmen. Bebelac gold aldım onu deneyeceğim bakalım ne olacak.