elfen Yusufagahinannesi bildiğimiz agulama işte. yöresel değil, eğitim bilimlerinde bir terim babıldama.
Slm1122 YusufArasMomm hadi yaa 😂 of bana göre hava hoş ne zaman canı isterse yapsında işte gelişim basamağı heralde sorup duruyorlar
Slm1122 Dondurmalikahve yok sadece heh diyor😂ama onuda diyormu bilmiyorum deriim mefes alırsın verirsin öyle yapıyor😂
Neslihanbew Slm1122 oda etkilemez zaten bazı bebekler birden konuşuyor içinde biriktiriyor kaydediyor bazısı çok fazla babıldıyor belki ama konuşması yinede geç olabiliyor sıkmayın canınızı
kirmizibasliklikiz_ Slm1122 yok ya icin rahat olsun her cocuk bir olmuyor. Ben tv izletmem surekli konusurum kitap okurum sarki dinletirim kendim soylerim keza eve gelen herkes konusur ama yapi meselesi sanirim daha yeni yeni de de demeye basladi 😂
Yusufagahinannesi Slm1122 valla ben türk dili edebiyatı mezunuyum çocuğumu 10 ayrı doktora götürmüşümdür ilk kez duyuyorum
Slm1122 uglygirl babıldamayı 5. Aydan sonra bekliyorlarmış heralde ondan sordum canım nerdeyse 10 aylık olcak yok bizde 😂
kirmizibasliklikiz_ Yusufagahinannesi kpss hazirlandiniz mi veya calistiniz mi ? Egitim bilimlerinde mutlaka karsilasmis olmaniz lazim 😁