Ozgeayazmuhammed 2 ay 10 gün oldu bebegin altı kuru karnı tok sürekli ağlıyor. Memleketeym evime gitmem gerekiyor ama çok korkuyorum ne yaparım diye eşim de nöbete gidiyor bı yardımcı olun
UmutsuzPolyanna Ozgeayazmuhammed uzamış kolik ve ya tam alamadığı uykusu sebep olabilir mi canım eğer dediğin gibi çoksa bunlar dışında göze çarpan bi sorun yoksa Dr kontrol etsin
Ozgeayazmuhammed UmutsuzPolyanna doktorada gittim ya kucakta susmuyor beyaz gürültü elektrikli süpürge sesi susturamiyor