CansuMF Normalde sarılık kaka ile bağırsak yoluyla atılıyor. Ama anne sütünde olan bazı maddeler sarılığa neden olan biluribinin bağırsaklardan atılacakken yeniden kana geçmesine sebep oluyormuş. Oğlum 3 aylık, bizde de anne sütü sarılığı vardı. Troid, karaciğer enzimleri gibi bir sürü test yaptılar temiz çıktı. Genelde anne bebek arasında kan uyuşmalığı varsa oluyor. ABO uyuşmazlığı da dahil. bizim öyleydi ben O, oğlum A pozitif. 2 aylıkken azalmaya başladı sonra geçti. Bebeğr bir zararı yok. Eğer 2-4 gün anne sütü almazsa çok daha hızlı geçiyor dedi doktor ama zararı olmadığı için ben mamaya gerek görmedim.