6 ay 11 günlük olduk hala emmede sıkıntı çekiyoruz gündüz uyanıkken etrafa bakmak istiyor emmek istemiyor anca çok acıkırsa o da emerken uyuyor zaten gece rahat emziriyordum bu aralar onda da uyku ağır basıyor biraz emiyor göğsü tam boşaltmıyor kafayı çeviriyor beni beşiğe bırak der gibi uyumayı tercih ediyor yani kilosu da düşük 7400 daha bugün tartıldık