basaksahinx Merhaba, 2 sorum olacak 1) sizler kundak yaptınız mı kaçıncı aya kadar yaptınız 2) 40 ından sonra 3. Aya kadar uyku düzenin de bir değişiklik oldu mu ne kadar süre uyuttunuz
Serpiltoprak21 basaksahinx kundak yapmamıştım ama keşke yapsaydım dördüncü ayında bir kundakladım saatlerce uyudu ya şok oldum kundağı bıraktım eskiye döndü
basaksahinx 2022 kollara kundak yaptım 1 ay güzel rahat uyudu uzun uyandırmadı kendini. Şimdi istemiyor kundak pek. Uyuyor ama hafif uyandıra uyuyandıra kendini 🤣
Gzd_erclk 2022 merhaba bizde 16 günlük olduk ama kızım hem meme emiyor hemde mama içiyor buna rağmen uykusu çok kötü 1 saat uyuyor kalkıyor.. Sizin nasıl acaba gaz sıkıntısı var mı? Kaç saat uyuyor?
2022 Gzd_erclk süt sadece mama Yok uykusu değişiyor bazen 2 saat uyuyo bazen 3 geceleri 2 3 saat de bir emziriyorum gaz sorunumuz şuan Yok gaz yapan yiyecekler yememeye çalışıyorum her emzirmeden sonra muhakkak sırtını sıvazlayarak gazını ağızdan cikarttiriyorum bunu muhakkak yapıyorum biz bu şekilde ilerliyoruz umarım böyle devam eder
Fatmahmt63 2 aylık bebeğim hep kundak yaptım çok güzel uzun süreli rahat uyuyor emzirip geri koydum mu yatsr hemen