Ceyder Doğum yapali tam 3 bucuk ay oldu bi kac gundur inanılmaz sac dokulmem var haddinden fazla bi dökülme evde heryer benjm saçım böyle giderse kel kalicam böyle olan varmiydi
lyl0742 Ceyder valla 5.5 ay oldu aynı durum şaka gibi avuç avuç saç kalmadı kafamda resmen her tarama da banyodan sonra şok yaşıyorum denemediğim şampuan bakım serumu kalmadı
Haticenna Ceyder benim de doğumdan sonra başlamıştı ama bi süre sonra geçti, sık yaşanan bi durum sizin de geçer zamanla merak etmeyin 😊
uzlet Ceyder 3 aydan sonra benim de çok ciddi dökülmem başladı 5 aylık şu an 3 ile 6 ay arasında saç dökülmesinde artış normalmiş
Ceyder lyl0742 benimde öyle elimi saçıma atıyorum 5 tel birden dökülüyor taramaya zaten korkar oldum oluk oluk sac
Kubraaktas_8114 Bebeğim 8 buçuk aylik oldu şükürler olsun benimde cok aşırı dökülmüştü ama 1 aydır normale döndü şükür hormonel ua zamanla geciyor ama vitamin vs kullanıyor musunuz size verilen demir ilacını kullanıyor musunuz ?
Ceyder Kubraaktas_8114 doktorumun doğumdan sonra verdiği vitamini kullanıyorum içerisinde tüm vitaminler vs var ayrıca bi demir ilacı kullanmiyorum
Kubraaktas_8114 Ceyder demir ilacı ilk 6 ay kullanmak gerekiyormus hatta kadın doğumcuya kontrole gitmistim söyledim ferrozinc die bi demir ilacı verdi bende ise yaramıstı
Kubraaktas_8114 Ceyder birde schwarzkoopf gliss huş ağacı sulu dökülme karşıtı şampuanını kullandım a 101 den almstım hala devam ediyorum