Benim kızımda 2 yaşında ona her ay kütüphaneden kitaplar alıyorum. Birlikte kitap okuyoruz birçok eşyanın ismini ordan öğrendi. Ona basit ev işleri veriyorum mesela kendi kirli çamaşırlarını sepete o atıyor. Bulaşık makinesinin kaşıklığını hevesle boşaltıyor. Boyama yaptırıyorum. Onun dışında geliştirici oyuncaklarla oynuyoruz bazen..