Elifinilki Hanımlar herkese merhabalar 14 günlük anneyim normal doğum yaptım korse yada toparlayıcı tayt düşünüyorum kullanıpta şu işe yaradı diye var mı? Tavsiyeleriniz neler?
DorugunAnnesiaa Elifinilki ilk bi ay agraflı korse kullanmıştım zayıfladıkça bi öndeki kademeye atlıyodum bi anda hızlı zayıfladığım için 2 defa terziye verdik artık atlayacak kademe kalmadı ve terziye vere vere bozuldu korse agraflı alma
DorugunAnnesiaa Elifinilki korse kullanmıştım ben ama bi ay sonra tayta geçtim beli sıkı yüksek bel bi tayt giydim