Sare37 Bebeğim 1,5 yaşında ve travel sistem arabamızı satmayı düşünüyorum. Arabada az yer kaplayacak ve sürüş açısından kullanım açısından rahat olacak baston araba olmayı düşünüyorum. Siz annelerin kullanıp memnun kaldığı ürünleri öğrenmek isterim.
Sare37 papatyaannee daha uygun fiyatlı bakıyorum aslında . En baştan onu almadığıma pişman oldum zaten