Oğlum 33 ayın içinde konuşmuyo kelimeleri var evet ama konuşma yok telefon tablet bilmez hiç tv hayatımızda var ama doktora götürdüm bir yaşında kardeşi var ondan etkilenmiş olabilir kreşe verin dedi sosyalleşsin dedi kreşe verdik 20 gün oldu ilk iki üç gün ayrılırken ağladı sonrası ayrılırken ağlamıyo etkinlik vs katılıo video atıyolar ama evde tuvalet eğitimi TM olan çocuk orda tuvalete gitmesine rağmen çiş kaçırıo arkadaşları eşyalarına dokununca ağlıyomuş bugün bi arkadaşına vurmuş öğretmeni burnu aktığı için bile ağlıyo o an diyo muhtemelen derdini anlatamadığı için o kadar üzülüyorumki iyini ettim kötümü ettim doğrusu ne bilmiyorum kendimi kötü bi anne olarak görüyorum sanki hiç konuşmucak gibi gelio 🥺😩