Merhaba, bebeğim 3 aylık. Sezaryen doğum yaptım. Lohusa kanaması 43 gün sürdü kesildi. 60 günlükken lekelenme oldu, 10 gün sonra adet oldum. 10 gün sonra yine adet oldum. Şimdi yine başlamış lekelenmeler. Bebeğimi emziriyorum. Doktora da bi türlü gidemedim en son doğumdan 10 gün sonra girmiştim bir sıkıntı yoktu. Bu durumu yaşayan var mı?