Merhaba güzel anneler. Bebeğim Bugün tam 6 aylık oldu. Anne sütüyle besleniyor. Şimdiye kadar hiçbir şey vermedim. Dokturumuz 3 gün kuralına göre ver dedi. 3 gün bir çay kaşığı yoğurt ver dedi. Ondan sonra çok az yumurta sarısı ver dedi yine 3 gün kuralına göre. Peki ondan sonra ne vermem gerekiyor. Bide en önemlisi su onu ne kadar verecem ne zmn verecem lütfen yardımcı olun ya kafam çok karışık:)