Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında, son üç-beş gündür durup dururken öğürüyor, kusacak gibi hareketler yapıyor ama kusmuyor. Bunu gün içerisinde 15-20 kez tekrarlıyor neredeyse. Endişelenmeye başladım. Acaba gözümden kaçtı da bir şey mi yuttu, bir şey yuttuysa ve onun yemek borusunda takılı kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi, ne olabilir bu, var mı tecrübeli anneler😔