Kızlar boşta duran telefonum var GM 21 32 GB eşimle kararsiz kaldık kutu fatura kayıp ama sadece telefon letgoya koyacağız sizce ne kadara koymalıyız ilana çizik falan hiçbir şey yok tertemiz yani ne kadar eder eşi telefoncu olan falan varsa bize bu konuda yardımcı olabilir mi😐