Kızımı bugün ilk defa dedesi ile dışarı yolladım. Ama aklım kalıyor 😊 dedemiz bayadır görmüyordu kapıyada gelip içeri girmedi akşama yemeğe gelecekti sarılıp öpüp bırakmayınca dedim hadi git gel😊 ama alışık değilim ayrı kalmaya çok tuaf oldum kötü oldum 😊 acaba bu süreç çok mu erken yada iyi mi oldu anlamadım acaba bana karşı duygu ve düşünce değişir mi benden uzaklaşma vs olur mu 🙈