Yusufbebek61 Yıldırım dorukta tam 1 sene önce 4 aylıkken yaptırdık Ünal Adıgüzel doktorun ismi, dikişli sünnet yapıyor ama sanırım kendi yerini açmış tam bilmiyorum 600 civari ödemiştik biz çok memnun kaldık operasyon sonrası bir iki gün sadece ara ara huzursuz oldu sonrasında hiç bişey olmamış gibiydi ilk gün 2 kere calpol verdim sadece.