GzmmK oğlum kova yükseleni de kova acayip agrasif inat iştahsız ve nazlı 😁😀 3 ay 8 günlük tavsiye etmiyorum. İyi yönleri ise erken agulamaya basladı 45 günlük falandı tepki vermeye gülmeye basladı ve ilk dogdugundan beridir hemen hemen basını dik tutuyor suan baya dik tutuyor saga ve sola uyurken kendi dönüyor 🙄 herseyi cok incelio bakio ve ses veriyo doktor 1 ay önden gidiyor tepkileri dedi bakalım Allah sonumuzu hayretsin