Bende kızıma hamile kalmadan önce hesapladım. Şimdi hamile kalsam ocak sonu şubat başı gibi.doğsa kova burcu olur demiştim. Korunmayı ilk Bıraktığım gün hamile kaldım. Kızımda ocagın 26sında tam dogum günümde dogdu :) kova burcu. Çok kolay anlıyor çok uyumlu inatçı değil çok zeki, zor değil. Hayatının hiç bir döneminde beni zorlanmadı. Maşallah diyeyim.