Kuzucukumsu 8,5 aylık bebeğin kimseyi yabancılamaması normal midir? Kimsede ağlamıyor çocuk. Kızım böyle değildi. Ağlar mızmızlanırdı. Oğlan ağlamayınca sıkıntı mı var acaba dedim.
Linam88 Kuzucukumsu benim kızımda 7 aylık kimse de ağlamaz yabancılamaz ben çalışan bir anneyim ona bağlıyorum bebeğim kalabalık bir ailede büyüdü bence güzel bir şey ben buna bağlıyorum çok şükür gülüyor tanıyor otizm belirtisi şuanlkk yok olmaz da insallah bence siz de korkmayın sosyal bi bebek
Kuzucukumsu Linam88 Tugcedursun aylık gelişim tablosunda yabancılar fln diyor da bu bir eksiklik midir acaba diye düşündüm. Yalnız değilim demek ki içimi rahatlattınız teşekkürler
Tugcedursun Neden olsun ki ☺️ benim oğlum yoldan geçenlere koşup sarılıyor. Hep cana yakindi hala öyle. Herkese bay bay yapıp öpücük atar 😁