Kuzucukumsu 8,5 aylık bebeğin kimseyi yabancılamaması normal midir? Kimsede ağlamıyor çocuk. Kızım böyle değildi. Ağlar mızmızlanırdı. Oğlan ağlamayınca sıkıntı mı var acaba dedim.