Kızım 4 aylık ve sütüm çok olmasına rağmen kilo alamıyor. İlk aylar çok güzel aldı ama bu ay ve geçen ay düşük 😔 sanırım sütümün yağ oranı düştü çok takviye yapmama rağmen. 4 aylık 2 günlük mama takviyesi yapacağım emzirdikten sonra arkasına takviye vereceğim. Anne sütünü bırakmasını istemiyorum. Hem mama hem anne sütü veren anneler yardımcı olur musunuz ? Anne sütünü bıraktırmayan tad olarak ve kilo aldıracak mama önerir misiniz ?