Bedsssss Kızlar çok beğenerek aldm ama evin içinde bakılmaz dedı aldığım çiçekçi. Ama balkonumunda her tarafı açık çok rüzgar alıyor ruzgardan ölürler koparlar diye düşünüyorum yaz kış çok rüzgarlı oluyor . Evde baksam olur mu acaba ?