4 bucuk aylık olduk uyku egıtımı almak istiyordum fakat cok pahalı arastrdıgımda . Alan yada bılgısı olan var mı acaba neler ogrendınız neler yapıyorsunuz . Sallamadan uyutamıyorum asla cookk asırı nadır kendı uyursa uyuyuyor ama bu ara atakta yasıyoruz uykuya dırenıyoruz uykuya zor gecıs yapıyoruz . Uykusu varken dalamadıgı için asırı aglıyor .