Merhaba, 3 yaşına girecek oğlum var tuvalet eğitiminin 3. Günundeyiz. Herşeyin farkında konuşması guzel. Ama çişini ve kakasını söylemiyor. Çişini ben oturtursam yapıyor ama söylemiyor ben oturtunca bile zorla oturuyor oturmak istemiyor. Kakayi zaten hiç yakalayip de denk getiremedim hep altına yaptı. Yaptıktan sonra da ben tuvalete yapmicam diyor ben temizledikten sonra konuşuyorum onunla tamam anne tuvaletim gelince söyleyeceğim diyor ama yine söylemiyor. Şimdi bu böyle mi gider yoksa süreç normal mi valla çok zormuş ya 3 günde yoruldum