gzdsahin aptamil 0-6 6-9 9-12 diye devam ediyor , yanlış biliyorsunuz :) Deniss99 9 aylık olmuş artık emmesi güzelse pek bırakıcagını sanmam ben şahsen , bi deneyin mamayı küçük kutu eğer emmesinde redler baslıcak gibi olursa kaşık kullanırsınız , ben 11 aylık kızım kaşıkla yediriyorum mamasını biberon kabul etmiyor bizimkide