poyrazinannesii1 Merhaba güzel anneler, 34 günlük oğlum meme emerken boğulacak gibi oluyor, garip sesler çıkarıyor. Doktor soluk borusu dar, kilo aldıkça düzelir dedi. Böyle bir şey yaşayan düzelen var mı? Moralim çok bozuldu… :(
Gulra Merhaba bebeğinizin solık borusu düzeldi mi? Bizimde hala hızlı nefes alıyor böyle nefes alırken içine çöktüğünü görüyorsun hatta. Ama dakikada 60-70 arası alıyor uyurken normal
glfzltt Gulra geçmiş postlarınızı okudum da bence bebeğinizi bi kardiyolojiye götürün pediatrik kardiyoloji, bende hekimim ve bebeğin hızlı nefes alıp vermesi normal değildir
Gulra glfzltt kardiyoloji göğüs genel pediatri hepsine götürdüm. Eko ekg kan tomografi röntgen hepsi çekildi. Normal açıklığın bir tık üstünde bir açıklık var ama herşey normal cıkıyor.
Gulra glfzltt benim anlamadığım nereye götürebilirim başka ya da ne olabilir? Uyurken herşey normal. Maks nefes sayısı 40 oldu. Morarma iştah kaybı kilo alamama ateş nefes darlığı öksürük gibi diğer semptomlar yok. Artık kafayı yemek üzereyim.
glfzltt Gulra evet tabi ki asd 6 mm ondan hızlı nefes alıp veriyor olabilir ama merak etme asd kapanır kontrolleriniz kaç ayda bir?