Newmom123 Merhaba uc aylik bebegim var alerjisi yoktu normalde gazi da bitmisti. Bugn rota asisi oldu cocuk sabahtan beri uyuyamadi cok huzursuz. Bu huzursuzluk ne zaman biter tecrube eden anneler bilgi verebilir mi? Korkuyorum cok surmesinden :(
48316ELIZAN Newmom123 Rota asisi yan etki yapmiyor oyle bildigim kadariyla yani biz yasamadik hic bisey normal duzene devam ettik baska biseyden dolayi olabilir belki sizin.
Nefeess Newmom123 Aşılarını atak döneminde yapılması çok saçma aşı mı ataktan mı pek anlayamıyoruz ama 4. ay atağı başlamış olabilir maalesef 1 aydan fazla sürüyor bazı sıkıntılar 😒