Merhaba sevgili anneler,
Az önce 6 ay kontrolünden geldik. Bebeğim 5. Aya kadar persentil tablosunda hep çok yüksek çıkıyordu ama bu ay boyu hiç uzamamis ve ortalamanın altında kalmış. Böyle takıntıları olan biri değilim ama hiç uzamamasi garip geldi, acaba sizde de oldu mu böyle aylar