Hareketli olsa dert olmasa dert oluyor işte😞İnsanlar hep konuşuyor Herşeyi eleştiriyorlar.Keşke tuşları olsa da kapasak🤓Bana da benzeri yorumlar yapılıyor bazen ama tepkimi gösteriyorum.Çünkü doktoruma ve bana göre herşey normal ve içime sinen vaziyetteyse takılmamaya çalışıyorum.Annelik Tabiki insan yinede düşünüyor ama sorun olduğunu sanmıyorum.Nasıl ki her bebek birbirinden apayrı ve bağımsız.İşte gelişimleride böyle🫠🫶🏻