BelaCivciv Selam size yorgun analar😅Atağa girdik zaten zordu bu uyku gerilemesiyle iyice beter olduk😵💫 Ne güzel bi uyku düzenimiz vardı her şey karman çorman oldu. Uykusu var belli esniyor vs ama asla uyumuyor. Deli olacağım yakında. Bu dönemi atlatanlar lütfen her şey daha iyiye gitti der misiniz, ihtiyacım var😂
tmrskbr BelaCivciv bende o dediğin şeyleri yaşıyorum çok ağlıyor uyumamak için direniyor mama yemiyor falan ayy allahım sabır versin nolur
Simaykus BelaCivciv 4ay 12günlüğüz 2 gündür azaldı şükür biz uyku gerilemesini pek yaşamadık ama huzursuzluğumız vardı meme reddi yaşadık ama aştık sayılır eski uyku düzenimiz nasılsa o yolda gitmeye çalıştım beşiğinde sallıyordum öyle devam ettim uyumak istemiyorsa zorlamadım çok ama uykuya geçişte ağlıyordu o ağladıkça ben onun sesini bastırarak nini söyledim pış pış yaptım sustu beni dinledi deneyim
Busara2735 BelaCivciv şu an beni yazmışsınız 4 ay 7 günlük bebeğim genelde ağlayarak uyuyo 1 aydır 🙁 kendisi de krize giriyo bizi de krize sokuyo gündüz uykuları 1 saat sürerse şükrediyorum yarım saati geçmiyo ve çok çabuk acıkmaya başladı yetişemiyorum
BelaCivciv Busara2735 Evet bu ay algılara daha da açılıyormuş, uykuları değişiyormuş uyanıklık süreleri falan o yüzden cidden zor ya
Mom52 Tam 4 aylığız. Çığlık atıyor , hep ağlıyor . Emzirirken memede resmen can çekişiyorum. Bide damakları şişiyor gibi çok huzursuz çok 🥺uyumuyor , yemiyor hep huzursuz
BelaCivciv Mom52 Evet bizim de damaklar şiş, bu kadar şeyin üstüne bir de diş eklenirse naparız bilmiyorumm
Linlin1511 5.5 aydan bildiriyorum, ağlayıp çığlık atıp uyumalar,uykuya direnmeler azalıyor. bitiyor diyemiyorum en azından ben diyemiyorum 🤷♀️ bizim uykularımız biraz zor memede uyuduğumuz için😌ama şükür eskiye göre daha iyi.
BelaCivciv Linlin1511 Ben de memede uyutuyorum yada kucağımda hafif sallayarak, ya azalsın ona da razıyım en azından şuan ki halinden daha iyidir😅
BelaCivciv Simaykus Ben de eski düzenine devam ettirmeye çalışıyorum ama eskiye göre çok daha sık uyanıyor bu da zorluyor özellikle geceleri 😵💫