Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay 24 günlük. Bayram seyran evler sıcak dışarı soğuk kalabalık derken biraz üşüttü sanırım. Dünden beri Burnu akıyor. Öksürük var ama gece sadece uykudan uyanırken tıkalı olduğu için o da boğulur gibi öksürdü ama Bugün gün içinde yok sadece burun akıntısı. Çok huysuz gece sürekli uyandı ağladı güzel nefes alamadığı için. Serum fizyolojikle açıyorum sık sık. Ateşi kulak içi ölçerle 38.1-38.3 arasında gidip geliyor Sık sık ölçüyorum ( kulak içi biraz yüksek gösteriyor sarı uyarı veriyor henüz). Geçen ay da böyle olmuştu ama 37 lerdeydi ateşi ve birkaç güne geçti hiç müdahale etmedim. Şimdi acile gitmeli miyim sizce. Böyle başlayıp kötüleşir mi daha da ikinci kez hasta oluyor o yüzden ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Acile götürüp gereksiz yere hastanede yıpransın da istemiyorum. Şu an uyuyor bebeğim mışıl mışıl. Hiç dişi de çıkmadı ama elimi atıyorum ağzına görünürde hiçbir şey yok.