Sahinnnn Kızlar var mı 5 aylık anneler birden oldu uykuya kucağımda geçerdi ağlamazdı yıkıyor evi uyumuyor uyanıkken asla durmuyor sürekli kız kız ağlıyor ilk uyanınca yarım saat kadar iyi sonra delleniyor resmen neden ki bilemedim
Mamzelle_Merve57 Sahinnnn aynı benmki gibi 4 ay 20 günlüğüz ama gündüzleri uyku yok gibi bişey en fazla 10 15 dk . uyanıkken sürekli sürekli ağlıyor kucak istiyor alıyoruz ancak yine 5 10 dk snra basıyor yaygarayı .. bunaldım bayağı hiç bir iş yaptırmıyor 🤧
Busrabsr Sahinnnn bizimkide oyle alerjik bi bebek hep huysuz emmeden cekerim aglar gaz desen bitmedi uykusu gekir ortaligi yikarr kipkirmizi kaliyorr agliycam diye
Mamzelle_Merve57 Sahinnnn aynen bende 1 haftadır deliriyorum onunla beraber 🤧🤧😔 simdilik esimle bakıyorum evsen calısıyor Allahtan , ama o da tekrar gidecek işe o zaman napacagjmı düşünüyorum kara kara 🤧
Mamzelle_Merve57 Sahinnnn diş mi acaba bilemiyorum ki salyası cok akıyor deli gibi elini agzına götürüyo
ismihan87 Sahinnnn bebekler bide zaman zaman atak haftası geçiriyor büyüdükleri için. 22 ile 26 hafta da sizin zamanıniza denk geliyor. Belki de o yüzden harika haftalar diye kitap var bende ona bakarak takip ediyorum ama benim bebeğimde öyle huzursuzluklar olmuyor şükür.
Sahinnnn Mamzelle_Merve57 şimdi uyuttum 40 dk uyuyor stresten napcma şaşırdım uyanınca dışarı çıkarırım artık 😂😂😂 bizi bitirdiler şimdiden vallahiiii
Mamzelle_Merve57 Sahinnnn aynen öyle valla . işin kötüsü benmki dışarda ble cok sakinleşmşyor o da ilk cıktıgı an 10 dk snra yine aynıı haline dönüyor ne arabada ne otobsüte hiç durmuyor
Sahinnnn ismihan87 ya diğer ataklarda hiç hissetmedik bizzzz şuan ataktayız o zaman ama çok uzunmuş tansiyonum oynadı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ismihan87 Sahinnnn inanırım benim kızımda kolik bebekti ilk 3 ay anam ağladı …. Yapamicam sandım. Anne olmak çok zor. Birden fazla çocuk doğuranlar nasıl yapıyor maddi manevi bilemiyorum
Sahinnnn ismihan87 çok çocuklu olanları görünce nasıl bakıyor bu kadın nasıl alıp dışarı çıkmış nasıl doğurmuş cesarete bak diyorum ama herkes öyle olunca bende sorun var diye düşünüyorum amaaan tükendim
ismihan87 Sahinnnn bence öyle olanlar rahat oluyor biz çok takıyoruz herşeyi kafamıza … Ama bence 1 çocuk kesinlikle yeter… Maddi acidanda baya zorlayıcı .. kızıma güzel bir hayat sunmak istiyorum güzel eğitim alsın vs.
Sahinnnn ismihan87 evet kesinlikle ama ben öyle yalnızım ki gurbetteyim çok yalnızım bu yalnızlıkta hep keşke bir kız kardeşim olsa diyorum şimdi kızım da ilerde benim gibi hisseder diye üzülüyorum
ismihan87 Sahinnnn nerde yaşıyorsunuz … Bebeğiniz büyüsün belki birdaha düşünürsünüz :) şuan ztn çok erken dediğiniz gibi kardeş güzel olmaz mı can yoldaşı oyun arkadaşı sırdaşı… Bence en zorlayıcı zaman ilk 3 ay sonra yavaş yavaş herşey düzene giriyor … İyi kötü