Aslında bugün doktor kontrolümüz vardı fışkırtarak olmadığı sürece normal dedi doktor ama özellikle dünden beri her emdiginde bir miktar kusuyor kızım. Gazlı bir bebek sab simplex kullanıyoruz ve her emzirdigimde gazını çıkarmaya çalışıyorum ama niye kusuyor anlamıyorum. Doktor normal dedi ama bu kadar sık olunca tedirginligim geçmedi. Sizin bebekler ne durumda özellikle yeni doğan bebekleriniz