kereminannesiiiii inşallah geçer, evet çok kötü bir hastalık ya kızım sürekli su içiyordu kusuyurdu birde attan çıkarıyordu yemek yemiyordu ya bildiğin su kusmaya başlamıştı artık kendi su içmek istiyordu hep, o yüzden de değerleri iyi çıktı susuz kalmamış ama yemediği için halsizdi ve 3 kilo verdi o kadar zamanda, bizi merkezde ki acilde almadılar biz o zaman Mardin Dargeçitte kalıyorduk orda ki çocuk doktoru çok iyiydi o ben gönderemem bu halde dedi öyle yatış yapıldı sağ olsun ondan sonra toparlamaya başladı toplam 6 günde atlattık ama Allah bir daha yaşatmasın kimseye de inşallah çok kötü benim kızımında aşısı yoktu bu arada