Merhabalar hanımlar. Kızım 2buçuk yaşında (30 aylık) Bu yaşta kreşe veren var mı acaba aranızda? Biraz sosyalleşsin belki iyi gelir bende biraz dinlenirim bir kaç saat diyorum ama eminde degilim. Fikirlerinizi bekliyorum gönderen varsa. Beylikdüzü’nde oturuyoruz hatta bildiğiniz güzel bir yer varsa önerileri de duymak isterim 🙏🏻🙏🏻