Merhaba kızlar 6 aylık bir kızım var 5 gün önce rahatsızlandı bogaz enfeksiyonu olmuş 3 gündür ne ek gıda yemek istiyor ne de mamayı içiyor. Kızım tek gögüs emdiği için mama ve meme şeklinde besleniyordu şimdi mamayı içmeyince tek memeye doymuyor doymadıgı içinde hep emmek istiyor uyumuyor 🥺 napıcam bilmiyorum acaba mamayı mı içmek istemiyor yoksa biberonla mı içmek istemiyor 🤷♀️ var mı böyle bir şey yaşayan geçici bir süreç midir acaba