Kızlar merhaba 2 aydır adet düzensizliğim var 28 günde bir olmaya başladım ve sadece 3 gün sürüyor ama o 3 günde sadece ilk gün iyi kan geliyor iki kere ped değiştiriyorum sonrası 2. gün az az geliyor 4. Gün bir damla kan bile gelmiyor sebebi ne olabilir acaba bu durumu yaşayan varmı aranizda