Bhrmcnr16 Merhaba herkese oğlum 7 aylık ishal oldu şiddetli sonra popoda kenarında kızarıklık şişlik farkettim cerraha yönlendirdi doktorumuz Ameliyat denildi bu şekilde olan var mı çok ağladım çok ishal bu yıprattı çok maf oldu yavrum
pirenakovalayanhamsi Bhrmcnr16 hatta bizden kanda almışlardı çünkü o kadar küçükken olmuştu ki olmaması gerekir diye. Sizden öyle talep ettiler mi?
pirenakovalayanhamsi Bhrmcnr16 fakat ameliyata gerek kalmadı. Doktorum krem verdi 1 hafta kullan gel duruma bakalım dedi. Sıcak su ya oturtttum. Ve ıslak mendil kullanmadim Sürekli pamuk ve şu. 1 hafta gidince çok şaşırdı. Geçmesi çok zor bir durumdu tebrikler dedi.
Bhrmcnr16 pirenakovalayanhamsi durum nedir peki ne yaptınız 🙏🏻 Geçti mi internette sürekli tekrarlar filan yazıyor içim acıdı ya
Bhrmcnr16 pirenakovalayanhamsi biz ishal olduk ben bi fark ettim şişlik ucu patladı sonraki günlere kan verdik ishal için o kadar antibiyotik kullandık bizim 7ayımızda oldu aklımda orada takılı kaldı
pirenakovalayanhamsi Bhrmcnr16 umarım sizinde fistulee dönmez. O zaman tekrar etmiyor. Ama korkmayın operasyon çok kısa ve kolay ben çok araştırmıştim