Merhabalar 3 ay once normal dogum yaptim dün adet oldum yani tam adet kanamasi gibi degil az az geliyor karnimdada agri var. Bi turlu normal adet kanamasi gibi olmadı. Az az gelip duruyor. Zaten sutumu sagip veriyordum sütüm iyice azaldi yarı yariya dustu resmen of moralim cok bozuk ne zaman duzelir bebegim icin zaten surekli sagiyordum anne sutu alsin bi şekilde diye ama sutum azaldi bu adet ne zaman biter çogalmiyor bile kanama of nasil düzelir ne zaman artar sütüm canım cok sıkıldi bu duruma☹