Merhaba hanımlar benim bayadır sırtımın sol tarafında ağrı var özellikle fazla iş yapınca oluyor şu bir kaç gündür de boynumda da ağrı oluşmaya başladı hastaneye randevu alacam ama hangi bölümden almam gerekiyor yardımcı olur musunuz acaba şimdiden teşekkürler ☺️☺️