meraklibiranne 2 yıl sonunda tedavi oldm hatta daha tedavi bitmeden hamile kaldm ve normal doğum yaptım doğumdan sonra yine kasılmam var hala tam atlatmış degilim ama normal doğurduğum için kafamda biraz olsun rahatım bebek çıkan yer dar değildir düşüncesiyle Atlatmış sayılırm ama normal doğurabilirsn yani