Kızlar bebeğim 5ay 5günlük ve 2 saatte bir uyumak istiyo normal mi 😳 bir de derin uyuyo 1-2 saat uyuyo akşamları da 8-9 gibi yatıyo gece 12de ve 3te mama yemek için uyanıyor ama sadede mızırdanıyor o kadar mama yiyince devam ediyo uyuya sabaha deliksiz uyuyo sonra yani normal mi bu kadar uykuya düşkün olması mesela saat 2de uyandı şimdi saat 15:50 yine uyudı