Linaa65 Basına gelen var mı suan bilirubini 9 çıkıyor yüzü sararıyor uzamış sarılık olan var mı neler yapsam geçer
Araseymen Linaa65 benim oğlumun 2 ay sürmüştü bizim değerimiz 14 15 arasiydi.kan tahlilleri yapildimi ? altta yatan bir sebep yoksa uzamış sarılık yada anne sütü sariligi diyen doktorda var.ben aşırı stresten sütüm azaldığı icin mamaya baslamistim bir sonraki kontrolde 9 a düşmüştü doktor bundan sonra yükselmez korkmaya gerek yok düşmeye başlamış demisti.
Mevaaaa Linaa65 kan uyuşmazlığından dolayı vardı iki kere yattı hastane de kesinlikle sana tavsiyem ek olarak mama ver ne kadar çok doyar kilo alırsa o kadar düşüyor bizim değer en son 8 e düştü bidaha getirme yükselmez dedi iki aylıktık kilo aldıkça düzeldi ilk baştada keşke biraz mama verseydim de ikinci de yatmasaydı
irem25 Linaa65 bizde de aynı sorun vardı hatta hala daha var ama artık baya azaldı sarılığı. bebeğim 3 aylık olacak 4 gün sonra. biz doktora gittik bütün organlarına ultrasonla baktılar safra karaciğerde tıkanıklık var mı vs karaciğerinde çok küçük kist çıktı bir de dalakta büyüme var ama o da çok sıkıntılı değil dediler takip ediyorlar aralıklarla. Bizimki düşme eğiliminde doktorlar kilo alımı iyi sorun yok dedi. Sen de daha yeni annesin insan çok panikliyor ama sakın moralini bozma sütün azalmasın bebişlerimizin bize ihtiyacı var 🌸
Haffuse Bizim de uzamis sariligimiz vardi, kan uyusmazligi sebeyle inatciydi…2.ayin ortalarina dogru acildi kizimin rengi… Goz bebekleri dahi sapsariydi… Doktorum kilo almaya basaldiktan sonra, endise etme demisti… Nasil kilo almaya basaldi mi?…
Linaa65 Araseymen 9 canım degerı suan uzamış sarılık dedı bır hafta sonra tekrar bakalım dedı bol bol emzor dedı zaten emzırıyorum emmesı güzel bı gaz problemi var asırı
Nbm Mevaaaa 18 günlüğüz. 10 gün önce 18 e çıktı. Fototerapi aldı. 12,5 a düştü. Bugün yine 15 i geçmiş. Kilo da 4-5 gündür almaya başladı. Ama az alıyor. Az önce ben de mama verdim ilk kez. Bizim de uzamış sarılık mı olmuş oluyor. Kan uyuşmazlığı var.
AhmetEymenEnes Linaa65 oglum bugun 66 gunluk uzamis sariligi var şuan 9.48 emzirmekten baska bi caremiz yok 3 ayı bulur dedi doktorumuz 4 gunlukken bi gece yogun bakimda kaldı fototerapi aldı
irem25 Linaa65 ben de aynı şeyleri yaşadım canım seni anlıyorum biz hastanede de yattık bir gece. O dönemler bide lohusalık çok zor geçmişti ama doktorunuz zaten size ne yapmanız gerektiğini söyler, yönlendirir. Sen içini ferah tut inşallah atlatacaktır tez zamanda 😘